CERTATE LT

Certate LT to doskonały kołowrotek dla specjalistów, z korpusem wyciętym z jednego bloku. Nazwa Certate oznacza niezawodność oraz realizację najnowocześniejszych rozwiązań sztuki inżynierskiej w budowie kołowrotków.
Nowy Certate LT 2019 to udoskonalona funkcjonalność i odporność na obciążenia – Made in Japan. Uzbrojony w innowacyjną technologię Light & Tough.

CERTATE LT 19′ – TECHNOLOGIA
Koncepcja LT „Light & Tough”
Zasada minimalizmu i koncentracji na najważniejszych aspektach wdrożona została również w nowej serii Certate 19′. Technologia LT gwarantująca zwiększoną czułość i wyższą moc jak dotąd implementowana była tylko w modelach Exist LT – od teraz również w nowych Certate LT. Kompaktowa obudowa mieści powiększoną przekładnię Tough DigiGear zapewniającą jeszcze płynniejszą pracę i wydłużoną żywotność.

Korpus Monocoque
Prawdziwy krok milowy w budowie kołowrotków i kolejny mocny punkt nowego Certate LT – obudowa typu Monocoque to doskonale wytrzymała i nieodkształcalna rama zachowująca stabilność w najbardziej wymagających warunkach.

Mocna, jednoblokowa struktura korpusu jest mniejsza i bardziej kompaktowa w zewnętrznym zarysie, a jednocześnie oferuje więcej miejsca na mechanizm, niż standardowe kołowrotki spinningowe. Brak śrub oraz łączeń pozwala zaoszczędzić przestrzeń i zastosować powiększone koło napędowe, które zajmuje ok 85% przekroju powierzchni obudowy.

Technologia MagSealed
Wyjątkowa technologia zaczerpnięta z branży kosmicznej umożliwia długotrwałe zachowanie idealnie płynnej pracy kołowrotka. Lekkość, z jaką pracuje jego mechanizm jest uderzająca, a opór początkowy zredukowany został o 15% względem poprzednika. Jednocześnie DAIWA poprzez technologię MagSealed doprowadziła do niemal całkowitego wyeliminowania zagrożenia stwarzanego przez przedostawanie się słonej wody i cząsteczek brudu do wnętrza obudowy.

Przekładnia Tough DigiGear
W nowym Certate LT zastosowana została nowoczesna przekładnia Tough DigiGear – udoskonalona wersja mechanizmu DigiGear II.

Zastosowanie najnowszych rozwiązań CAD podczas projektowania koła napędowego, w szczególności do symulacji niespodziewanie występujących przeciążeń pozwoliło na optymalizację jego konstrukcji w strategicznych punktach. Ekstremalna wytrzymałość kutego na zimno duraluminium frezowanego na ultra precyzyjnych maszynach CNC dodatkowo zwiększa żywotność i odporność na obciążenia.
Pracuje niemal bezszelestnie oraz zapewnia czułość na niespotykanym dotąd poziomie pozwalając rozpoznać opuszkami palców nawet najdelikatniejsze brania.

Połączenie tych trzech elementów zaowocowało nieosiągalną dotąd lekkością i płynnością pracy nowoczesnej przekładni Tough DigiGear

Parametry techniczne
► LT (Light & Tough)
► Aluminiowy korpus Monocoque®
► Oś kołowrotka zabezpieczona MAGSEALED®
► Rolka prowadząca zabezpieczona MAGSEALED®
► 10 Łożysk „CRBB®“
► Rotor ZAION® AIR ROTOR®
► Frezowany CNC mechanizm TOUGH DIGIGEAR®
► System hamulcowy ATD™
► Blokada obrotów wstecznych Infinite Anti-Reverse®
► Nawój Cross Wrap® – krzyżowe nawijanie żyłki
► Łożyska kulkowe MAGSEALED® na osi korbki
► Aluminiowa szpula Air
► Frezowana CNC aluminiowa korbka
► Pokrętło Hi-Grip
► Jednoczęściowy kabłąk AIR BAIL®
► Rolka prowadząca Twist Buster® II
► Made in Japan

Nr art. Model Łożyska Przeł. m/Ømm Przeł.(cm) Waga(g)
10407-825 2500D 10 5.2:1 150/0.28 73 205
10407-826 2500-XH 10 6.2:1 150/0.20 87 205
10407-830 3000D-C 10 5.2:1 150/0.33 77 210
10407-831 3000-CXH 10 6.2:1 150/0.23 93 210
10407-832 3000D 10 5.2:1 150/0.33 77 225
10407-833 3000-XH 10 6.2:1 150/0.23 93 225
10407-840 4000D-C 10 5.2:1 150/0.37 82 235
10407-841 4000-CXH 10 6.2:1 150/0.28 99 235
10407-850 5000D 10 5.2:1 150/0.40 87 295
10407-851 5000D-XH 10 6.2:1 150/0.40 105 295