DAIWA CORMORAN - WARUNKI GWARANCJI
Szukaj produktu:
    

WARUNKI GWARANCJI

 

  1. Przedsiębiorstwo Daiwa-Crmoran GmbH  udziela na produkty gwarancji określonej w szczegółowych warunkach na kartach gwarancyjnych. Gwarancja rozpoczyna się od dnia zakupu produktu. Ujawnione w tym czasie wady materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne towaru zostaną usunięte w ciągu 30 dni od daty otrzymania towary przez serwis lub dłużej jeśli części muszą być ściągane z zagranicy.

  2. Udzielający gwarancji nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe z powodu nieprawidłowego użytkowania produktu, świadomego zniszczenia, bądź dokonywania samodzielnych napraw przez klienta.

  3. Utrata gwarancji może nastąpić w  wyniku samodzielnych napraw lub przeróbek produktu, dokonanych przez klienta.

  4. W celu skorzystania z gwarancji, produkt należy dostarczyć do miejsca zakupu w oryginalnym opakowaniu, wraz z podpisaną przez sprzedającego kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu.

  5. Zgłoszenie gwarancyjne i produkt jest przyjmowany w miejscu zakupu towaru.